To téma nezní moc dobrodružně – Statistika veřejných zakázek v komunikaci. Přesto lze z údajů odvozovat závěry, které přesahují zájem marketingové komunity. Minulý rok a první polovina toho letošního byly totiž specifické svými nároky na dialog státu s občany.

Komunikace vlády v době pandemie je ze všech stran hodnocena jako nezvládnutá. To potvrzují čísla zadaných veřejných zakázek. Zatímco potřeba sdělovat občanům strukturovaně, srozumitelně a včas – tedy profesionálně – stoupla během pandemie násobně, ochota státu tak činit zamířila prudce dolů. Objem veškerých veřejných zakázek v komunikaci, kde se taková činnost odehrává, loni poznamenal sešup z 2,2 miliardy na 1,5 miliardy. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se