Tim Voors je osmačtyřicetiletý nizozemský reklamní kreativec, který tvořil například kampaně pro Google, The North Face nebo Nikon. A který taky rád chodí na dlouhé túry do přírody – vydal se tak na Svatojakubskou pouť, po takzvané stezce 88 chrámů obešel japonský ostrov Šikoku a prošel si i hory na Novém Zélandu. Dlouho ale snil o tom, že vyrazí na opravdu velké dobrodružství. Před pěti lety se proto rozhoupal a strávil půl roku na Pacifické hřebenovce, stále oblíbenější 4265 kilometrů dlouhé túře, která vede pouštěmi a horami na západním pobřeží Spojených států od mexické po kanadskou hranici. Doma nechal manželku a tři děti a před časem o svých zážitcích napsal knihu Skvělá samota, z jejíhož názvu je hned jasné, co ho na pouti americkou přírodou bavilo nejvíc.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.