Se závěrem předvolební kampaně se snaží opanovat sociální sítě předsedové SPD Tomio Okamura a ANO Andrej Babiš. Podle analýzy agentury Advisio za poslední dva týdny právě tito politici utratili nejvíc peněz za reklamu na Facebooku a Instagramu. Do očí bijící je pak u obou hnutí to, kolik peněz vynakládají za propagaci svých předsedů a kolik za stranické profily.

Zatímco hnutí ANO dalo za propagaci Babiše v posledních dvou týdnech skoro 234 tisíc korun, za profil hnutí to byly jen dva tisíce. V případě SPD to pak byla za propagaci hnutí čistá nula, za Okamuru naopak nejvíc ze všech, skoro 243 tisíc korun. Celkově nejvyšší částku za propagaci na Facebooku a Instagramu utratila ODS, dohromady 270 tisíc korun, peníze se však snaží mnohem víc rozložit – na předsedu Petra Fialu tak připadlo přes 152 tisíc korun a za stranický profil 118 tisíc.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.