Domény jsou jako kryptoměny. Těch relevantních existuje omezené množství a čím více jich je rozprodaných, tím více roste jejich cena – komentuje pro HN čerstvě zveřejněnou transakci na trhu s internetovými doménami expert Ivan Sárközi.

Jde o koupi domény Jídlo.cz společností Webmint, která nabízí on-line reklamní plochu na svých portálech. Za Jídlo.cz dala 900 tisíc korun. Obchod sice proběhl už loni, ale částku zveřejnil Webmint až nyní. Podle její výše jde o nejdražší prodanou doménu s (v Česku) dominantní koncovkou „CZ“ od roku 2010 a celkově se umístila na dvanáctém místě v žebříčku srovnávajícím nejdražší tuzemské transakce tohoto typu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se