Statisícům sportovních fanoušků je logo Viessmann povědomé – skoro 30 let patří mezi hlavní sponzory zimních sportů. Na helmách, čepicích nebo dresech nosí název firmy skokani na lyžích, běžkaři nebo biatlonisté. Nyní tato firma významně rozšiřuje svůj byznys v Česku –   koupila si společnost Fri-Service, největší nezávislou montážní a servisní firmu chladicích zařízení na tuzemském trhu. A touto akvizicí si chce ukousnout výrazný podíl v byznysu cílícím hlavně na vybavení supermarketů a obchodů s potravinami.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se