Na automobilovém trhu podniká Pavel Louda od devadesátých let minulého století, na nezdravé čekací lhůty na nová auta si zákazníci museli zvyknout teprve loni. Přesahují 13 a více měsíců a tato situace ještě chvíli potrvá. Do normálu se má situace podle majitele dealerství Louda Auto, pod které spadá 28 autosalonů a je největším tuzemským prodejcem vozů Škoda a Hyundai, naplno vrátit až v polovině příštího roku. V letošním roce věští největší problémy u užitkových vozů Volkswagenu a nového modelu Fabie.
Vedle dlouhých čekacích dob Loudovi vadí i současné pojetí elektromobility, kdy podle jeho názoru automobilky podléhají ideologickému tlaku Evropské unie a nerespektují to, co zákazníci opravdu chtějí. „Myšlenka byla na počátku dobrá, ale zvrtlo se to. Vždy jsem se snažil zákazníkům doporučit zboží, které jim bude dobře sloužit. O elektroautech to zatím s jistotou ale říci nemůžu,“ tvrdí Louda s tím, že důvěru v současná elektrická auta odráží i ochota leasingových společností je financovat. „Je skoro nulová,“ upozorňuje Louda.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.