Neexistuje asi větší klišé v krizové komunikaci než prohlášení, jak je firma zarmoucena nějakou velkou katastrofou. Je to skoro povinná věta. Teprve ve chvíli, kdy společnost stojí tváří v tvář vážné události, poznáte, jestli tahá ze šuplíku generická prohlášení podle šablony, anebo skutečně reaguje a pomáhá. Vidět je to také při reakcích na ruskou agresi proti Ukrajině.
Byznysová sféra se rozdělila na dvě skupiny. Ta první pozastavuje podnikání na ruském trhu, ta druhá ho úplně ukončuje. Jedni se málem omlouvají, že teď nemohou poskytovat své výrobky a služby kvůli uvaleným sankcím, zatímco druzí jednoznačně říkají, že je proti jejich hodnotám vydělávat peníze ve státě, který napadl sousední zemi. Pro jiné je to vítaná příležitost, jak opustit trh, který pro ně nebyl obchodně důležitý, ale teď se u toho mohou poplácat po ramenou.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.