Nejdřív pandemie a omezené cestování, pak válka na Ukrajině a všudypřítomná inflace, která nutí domácnosti šetřit. Kombinace, která pro podnikatele v cestovním ruchu nevěstí nic dobrého. 

Některé země tak hledají cesty, jak k sobě turisty přilákat, což je ale stojí peníze. Aby jich česká vláda vybrala na marketing a rozvoj turistických lokalit víc, zvažuje, že podnikatelům v cestovních ruchu zavede nový poplatek. Výměnou za to dostanou větší možnost rozhodovat o budoucnosti místa, v němž podnikají. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se