Lego, největší výrobce hraček na světě, otvírá poslední dobou víc než sto prodejen ročně a má jich už téměř tisíc. Současně však chce mít co nejsilnější spojení s generací přilepenou k lesklým displejům mobilních zařízení a monitorům počítače. Proto razantně investuje do vývoje online prostředí. Není to zdaleka poprvé, co dánská korporace sází na svět jedniček a nul. Ale tentokrát je to opravdu velké. Počet programátorů a dalších expertů zapojených do vývoje zvyšuje dramaticky, rovnou na trojnásobek.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se