Evropská regulace internetu může být pro uživatele nevýhodná, varuje Robert Kyncl, který je v nejužším vedení společnosti YouTube. Evropská unie nejspíš během českého předsednictví, které připadá na druhou polovinu tohoto roku, dokončí dva připravované regulační balíčky, jež by měly omezit velké americké internetové giganty, jako je například Google. A právě jeho součástí, respektive mateřského koncernu Alphabet, největší světová služba pro sdílení videí je. „Je potřeba dobře zvážit, aby nová pravidla neměla nějaké nezamýšlené důsledky, které by vedly k tomu, že se platformy jako YouTube stanou méně bezpečné,“ zdůraznil obchodní šéf YouTube Kyncl v rozhovoru HN.

HN: Jak se stát úspěšným youtuberem a vydělat tam miliony? Je na to nějaký recept?

Konzistence. Úspěšní tvůrci na YouTube nahrávají obsah pravidelně. U lidí, kteří je sledují, byli schopni vytvořit očekávání, zvyk, že obsah, na který čekají, dostanou třeba každý čtvrtek odpoledne. Musí své publikum opravdu detailně znát a rozumět mu. A musí být opravdu zažraní do toho, co dělají, a být dobrými marketéry. Ale klíčová je ta konzistence a sledování statistik ohledně chování konkrétního publika.

HN: Máte nějaký konkrétní příklad?

Lidé, kteří na YouTube mají kanál o vaření, se zaměřili na statistiku a zjistili, že vždycky když jsou hotoví s vařením, posadí se a to jídlo jedí a povídají si o něm, sledovanost výrazně klesla. Lidi prostě zajímalo to samotné vaření, a ne to, jak si pak autoři o tom jídle povídají. Co udělali? Příště svá videa začali povídáním o tom konkrétním jídle, třeba jak je napadlo uvařit to či ono. A teprve pak se zvedli a začali ho vařit. Díky tomu zvýšili čas, po který lidé jejich videa sledují. Je to příklad toho, že musíte sledovat statistiky a pracovat s nimi.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.