Zmrzliny a nanuky Ben & Jerry’s, Carte d’Or, Magnum či Míša většinou čekají na své zákazníky v mrazácích, kde je teplota minus 18 stupňů Celsia a nižší. Nadnárodní koncern Unilever, který zmíněné značky vlastní, nyní zkoumá, zda budou tyto chlazené produkty stejně kvalitní i tehdy, pokud se v mrazáku zvýší teplota na minus 12 stupňů. Právě tím chce Unilever snížit své emise skleníkových plynů. Koncern doufá, že snaha o teplejší mrazáky povede ke změnám v celém odvětví.
„Aktivně hledáme cestu, jak spolupracovat s partnery napříč zmrzlinovým byznysem i byznysem mražených potravin, aby se celý průmysl změnil. Díky tomu se zvýší pozitivní dopad,“ uvedl Matt Close, prezident pro zmrzlinové výrobky Unileveru. Koncern vlastní po celém světě více než tři miliony mrazáků v obchodech nebo stáncích. Emise z této techniky v maloobchodě dělají až 10 procent všech emisí skleníkových plynů Unileveru.
Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.