Obyčejní lidé vzpomínají v dobrém na Andreje Babiše a jeho vládu. Obří billboardová kampaň v tomto motivu, kterou v posledních týdnech rozjelo hnutí ANO, by se při pohledu na ostré reakce na sociálních sítích mohla zdát jako propadák: „Dělejte si srandu z někoho jiného!“ nebo „Seš tak ubohej a odpornej, že jediný, kdo je schopen ‚odvážně‘ mluvit ve tvé reklamě, je jen a pouze tvůj nohsled, nikdo jiný!“ – i takto kritizují uživatelé expremiéra třeba za to, že část tváří z plakátů jsou straníci či podporovatelé hnutí.

V tomto případě se však ukazuje, jak rozdílný bývá názor působící jako většinový na sociálních sítích a jaká je realita vnímaná průměrným voličem. Podle čtveřice expertů na politický marketing, které HN oslovily, je totiž kampaň velmi podařená. Babišovi pomohla na sebe upozornit poté, co kvůli válce na Ukrajině byla vidět hlavně vláda Petra Fialy (ODS).

„Kampaň přitáhla pozornost zpátky k Andreji Babišovi, začalo se o něm zase víc mluvit. Dlouho nebyl tolik vidět. Vzbudil pozornost s celkem jasným sdělením, že za jeho vlády bylo líp než teď,“ míní vedoucí katedry politologie Masarykovy univerzity v Brně Otto Eibl.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.