Třicetiletá Veronika má roční holčičku, kvůli zdravotním komplikacím ji kojila jen tři měsíce a od té doby jí kupuje mléko umělé. Měsíčně za něj utratí téměř dva tisíce korun, nyní si ale bude muset připravit výrazně více.

Vysoká inflace i válečný konflikt na Ukrajině totiž dopadají i na výrobce dětské výživy. Strmě roste cena dopravy, surovin i obalů a to se pomalu promítá i do výsledné ceny. Někteří výrobci už zdražili, další se chystají. Jednička na trhu v dětské výživě, společnost Hero, která vyrábí kojenecká mléka i dětské příkrmy Sunar, se chystá zdražovat až téměř o 30 procent.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se