Třicetiletá Veronika má roční holčičku, kvůli zdravotním komplikacím ji kojila jen tři měsíce a od té doby jí kupuje mléko umělé. Měsíčně za něj utratí téměř dva tisíce korun, nyní si ale bude muset připravit výrazně více.
Vysoká inflace i válečný konflikt na Ukrajině totiž dopadají i na výrobce dětské výživy. Strmě roste cena dopravy, surovin i obalů a to se pomalu promítá i do výsledné ceny. Někteří výrobci už zdražili, další se chystají. Jednička na trhu v dětské výživě, společnost Hero, která vyrábí kojenecká mléka i dětské příkrmy Sunar, se chystá zdražovat až téměř o 30 procent.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.