Jan Škrabánek zamířil letos v březnu z postu šéfa marketingu českého online supermarketu Košík.cz do realitního byznysu. V čele služby Bezrealitky vystřídal německého manažera Hendrika Meyera. Portál, který je součástí skupiny European Housing Services, umožňuje lidem přímé obchody s nemovitostmi bez potřeby realitního makléře.

Firmu přebírá Škrabánek ve chvíli, kdy loni nedokázala využít boomu na realitním trhu tak, jako klasické realitky. Od nich se však odlišuje obchodním modelem. Její tržby, které bere hlavně z předplatného, případně poplatků za doplňkové služby, vzrostly o pětinu na 60 milionů korun. Realitní kanceláře, s nimiž portál soupeří o klienty a které spoléhají na provize od klientů, však hlásily i dvojnásobné nárůsty.

Službě navíc mírně poklesl počet uskutečněných transakcí. Skrze Bezrealitky se prodalo či pronajalo zhruba 50 tisíc nemovitostí, o rok dříve jich bylo takřka 54 tisíc. Škrabánek chce nové klienty lákat i na nové podpůrné služby.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se