Loňský rok byl pro Chanel rekordní. V době, kdy se začala uvolňovat covidová opatření, poptávka po luxusním zboží rostla. Tržby francouzského módního domu vzrostly na 15,6 miliardy dolarů, o polovinu víc než v roce 2020. A s chutí zákazníků investovat do ikonických značek rostl i zisk firmy. Ztrojnásobil se a dosáhl úrovně kolem 4 miliard dolarů.  Mimochodem, Chanel zveřejnil své výsledky poprvé v historii teprve před čtyřmi lety, kdy jeho tržby za rok 2017 byly 10 miliard dolarů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se