Karantény, zavřené obchody a omezení řady odvětví během koronavirové pandemie výrazně změnily chování klientů bank. Ti se více přesunuli do online prostředí a s bankami komunikovali digitálně, namísto aby fyzicky zašli na pobočku. A právě kamenné filiálky bank tyto změny odnesly nejvíce. „Transformace poboček, tedy i jejich případné rušení, je součástí digitální transformace bank,“ říká Štěpán Húsek, partner v oddělení poradenských služeb Deloitte Česká republika, a dodává: „Digitalizace je zde již nějakou dobu, ale v rámci covidového období nabrala na obrátkách.“

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se