Karantény, zavřené obchody a omezení řady odvětví během koronavirové pandemie výrazně změnily chování klientů bank. Ti se více přesunuli do online prostředí a s bankami komunikovali digitálně, namísto aby fyzicky zašli na pobočku. A právě kamenné filiálky bank tyto změny odnesly nejvíce. „Transformace poboček, tedy i jejich případné rušení, je součástí digitální transformace bank,“ říká Štěpán Húsek, partner v oddělení poradenských služeb Deloitte Česká republika, a dodává: „Digitalizace je zde již nějakou dobu, ale v rámci covidového období nabrala na obrátkách.“
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.