Manažerský tým brněnského portálu ubytovacích balíčků Travelking si v roce 2019 vysnil, že chce kromě českého a slovenského trhu působit i v zahraničí. Časem se dostal do Maďarska, pandemie však expanzi znatelně ztížila. A tak začal spoluzakladatel portálu Peter Kóša hledat západní firmy, které by mu s růstem mohly pomoct.
Narazil při tom na stránkách berlínského start-upu na foto skupiny mladých lidí v černých mikinách s logem Travelcircus. „To mě hodně zaujalo, protože stejné mikiny, akorát s logem Travelking, máme i my,“ vzpomíná s úsměvem Kóša. Firmu se rozhodl kontaktovat s nabídkou úzkého partnerství. Nakonec však „díky osobnostním a byznysovým sympatiím“ roční vyjednávání o spolupráci vyústilo v prodej brněnského Travelkingu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.