Manažerský tým brněnského portálu ubytovacích balíčků Travelking si v roce 2019 vysnil, že chce kromě českého a slovenského trhu působit i v zahraničí. Časem se dostal do Maďarska, pandemie však expanzi znatelně ztížila. A tak začal spoluzakladatel portálu Peter Kóša hledat západní firmy, které by mu s růstem mohly pomoct.

Narazil při tom na stránkách berlínského start-upu na foto skupiny mladých lidí v černých mikinách s logem Travelcircus. „To mě hodně zaujalo, protože stejné mikiny, akorát s logem Travelking, máme i my,“ vzpomíná s úsměvem Kóša. Firmu se rozhodl kontaktovat s nabídkou úzkého partnerství. Nakonec však „díky osobnostním a byznysovým sympatiím“ roční vyjednávání o spolupráci vyústilo v prodej brněnského Travelkingu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.