Agrární komora, která zastupuje zhruba 100 tisíc podnikatelů v zemědělství, rozjela kampaň propagující konzumaci masa s názvem Žeru maso. Agitace s podtitulem „Jsem masožravec a nestydím se za to“ spočívá ve vytvoření webové stránky, publikování článků, inzerátů či pořádání tiskových konferencí. Stála přes čtyři miliony korun, z nichž naprostou většinu – 3,7 milionu – uhradilo ministerstvo zemědělství.

Zbývá vám ještě 95 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.