Agrární komora, která zastupuje zhruba 100 tisíc podnikatelů v zemědělství, rozjela kampaň propagující konzumaci masa s názvem Žeru maso. Agitace s podtitulem „Jsem masožravec a nestydím se za to“ spočívá ve vytvoření webové stránky, publikování článků, inzerátů či pořádání tiskových konferencí. Stála přes čtyři miliony korun, z nichž naprostou většinu – 3,7 milionu – uhradilo ministerstvo zemědělství.

Zbývá vám ještě 95 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.