S omezeními, či svobodná? Jaký druh komunikace je lepší pro společnost, politiky nebo pro firmy? Tato debata se znovu rozhořela poté, co Elon Musk koupil Twitter a rozvolnil pravidla. Někteří zadavatelé reklamy couvli a regulátoři oznámili, že se na firmu více zaměří.

Online platformy jsou pochopitelně jen jedním z příkladů komunikace, ale pojďme u nich zůstat a porovnat svobodného modrého ptáčka Twitteru se seriózním červeným logem YouTube. Tento pár totiž dobře ilustruje procesy, které se odehrávají na pozadí naší psychiky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.