Volby hlavy státu se blíží. Naše životy pak budou ochuzené o emoce vybičované na maximum a propagační spoty. V nich musíte ve stopáži běžné reklamy na margarín představit kandidáta, jeho priority a jeho hodnoty.
Televize je médium s největším zásahem v jeden okamžik a je důležitá hlavně pro kandidáty, které veřejnost moc nezná. Díky spotům a debatám na sebe mohou upozornit a představit své myšlenky. Například pro Karla Diviše je viditelnost v masmédiích důležitá, protože ho nejdřív vnitro vyřadilo ze souboje, kam ho se zpožděním vrátil až soud.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.