Volby hlavy státu se blíží. Naše životy pak budou ochuzené o emoce vybičované na maximum a propagační spoty. V nich musíte ve stopáži běžné reklamy na margarín představit kandidáta, jeho priority a jeho hodnoty.

Televize je médium s největším zásahem v jeden okamžik a je důležitá hlavně pro kandidáty, které veřejnost moc nezná. Díky spotům a debatám na sebe mohou upozornit a představit své myšlenky. Například pro Karla Diviše je viditelnost v masmédiích důležitá, protože ho nejdřív vnitro vyřadilo ze souboje, kam ho se zpožděním vrátil až soud.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.