I na zdánlivé detaily, jako je materiál košile nebo fotografie s domácím zvířetem na sociálních sítích, mají prezidentští kandidáti Petr Pavel a Andrej Babiš (ANO) početné týmy poradců. Celkový dojem rozhoduje volby. Podcenit proto není radno ani výběr písma, kterým se uchazeči o post hlavy státu snaží upoutat pozornost na svých billboardech nebo na internetu. Zatímco šéf opozičního hnutí podle odbornice zvolil zdobné fonty, které vyvolávají dojem luxusu, Pavlův tým vybral spíše jednoduché písmo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.