Zdá se, že je to velmi vydařený marketingový tah. Obyčejná flanelová košile se díky generálu Petru Pavlovi takřka přes noc stala tématem vášnivých diskusí. Stejně jako on. Prostý kus oblečení se stal symbolem, který provází jeho prezidentskou kampaň a příspěvky na sociálních sítích. A platí i za nepsaný dress code pro veřejná setkání kandidáta.
Jak si ale flanel stojí v rámci módního světa? „Ví přesně, na koho cílí. Je to dobrý tah,“ komentuje outfit generála Pavla stylista Filip Vaněk.
„Pamatuju si, že Michelle Obamová během volební kampaně svého manžela nosila oblečení výhradně amerických značek. A moc dobře věděla, proč to dělá – přitom se do té doby běžně objevovala v modelech velkých módních domů, jako je třeba Dior.“
V případě generála Pavla jsou prvkem, který ho má přiblížit lidu, právě flanelové košile. A podle Vaňka to rozhodně není krok vedle. „Kdyby se teď stalo, že díky němu začnou čeští muži nosit dobře střižené džíny a k nim hezkou košili, budu nadšený,“ říká Vaněk, který je osobním stylistou například Leoše Mareše nebo Simony Krainové.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.