V Polsku má společnost Allegro v online nakupování naprosto dominantní pozici, v tamním e-commerce se jeho tržní podíl blíží téměř k 50 procentům. V čem tkví jeho kouzlo, brzy poznají i Češi. Právě totiž spouští českou verzi internetového tržiště, na němž budou prodávat desítky tisíc obchodníků a nabídka zboží se bude počítat v milionech.

„Podobné tržiště zatím v tuzemsku v takové velikosti není. Zákazník se u nás dostane k tak široké nabídce, že nebude muset chodit za nákupem někam jinam,“ říká Martin Komora, marketingový ředitel Allegra, jenž má s českým trhem bohaté zkušenosti – od února 2020 působil jako šéf marketingu v Mall Group. Poté co českou e-commerce skupinu koupilo Allegro, povýšil do nejvyšších struktur polského gigantu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.