Petr Chmela, zakladatel české kuchyňské jedničky Tescoma, se na čtyři roky stáhl z veřejného prostoru. Věnoval se firmě, své oblíbené hudbě a musel se také vypořádat se smrtí společníka. „Bylo to náročné období, potřeboval jsem si hodně věcí odžít, ale chceme zase mluvit o firmě, protože se hodně změnila nejen v covidu a navzdory všemu se nám daří,“ uvedl Petr Chmela pro HN.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.