Až do letošního roku museli jezdit čeští příznivci proslulé módní značky Victoria’s Secret do zahraničí, aby si mohli její produkty koupit. Jediný obchod prodávající toto proslulé spodní prádlo byl totiž v tranzitní části Letiště Václava Havla. Letos firma vstoupila do Česka už oficiálně, když v květnu otevřela prodejnu v nákupním centru Westfield Chodov. Právě módní značky jsou ty, které do země v prvním pololetí přicházely nejčastěji. Z celkových 13 nováčků na českém trhu jich bylo sedm ze segmentu módy.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.