Jeden z největších outdoorových hráčů v Česku posiluje. E-shop s vybavením do kempu i do přírody 4camping získal letos na jaře většinový podíl ve společnosti High Point. Značka, která  v Sušici vyrábí bundy či spacáky mimo jiné i pro horolezce Radka Jaroše, se tak zařadí mezi privátní brandy 4campingu – Zulu, Warg a Mooa.

Šéf společnosti 4camping Ondřej Žák v rozhovoru pro HN popisuje průběh jednání, která trvala zhruba půl roku, ale i budoucí plány se značkou. Podstatně by se měl rozšířit záběr produktů, které podnik outdoorovým nadšencům nabízí. „Dnes má High Point jen jednu sezonu a tou je zima. Z toho se ale špatně žije během celého roku,“ vysvětluje Žák.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak probíhala jednání s majitelem High Point.
  • Jaké plány má se značkou nový vlastník.
  • V jaké kondici dnes High Point je a jak by měl růst v příštích letech.
  • Kdy 4camping očekává, že se mu investice vrátí.
  • Proč bude značku i nadále prodávat konkurence 4campingu.
  • Jak letos Výstavu stanů ovlivnily koncerty v Letňanech.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.