Jeden z největších outdoorových hráčů v Česku posiluje. E-shop s vybavením do kempu i do přírody 4camping získal letos na jaře většinový podíl ve společnosti High Point. Značka, která v Sušici vyrábí bundy či spacáky mimo jiné i pro horolezce Radka Jaroše, se tak zařadí mezi privátní brandy 4campingu – Zulu, Warg a Mooa.
Šéf společnosti 4camping Ondřej Žák v rozhovoru pro HN popisuje průběh jednání, která trvala zhruba půl roku, ale i budoucí plány se značkou. Podstatně by se měl rozšířit záběr produktů, které podnik outdoorovým nadšencům nabízí. „Dnes má High Point jen jednu sezonu a tou je zima. Z toho se ale špatně žije během celého roku,“ vysvětluje Žák.
Co se dočtete dál
- Jak probíhala jednání s majitelem High Point.
- Jaké plány má se značkou nový vlastník.
- V jaké kondici dnes High Point je a jak by měl růst v příštích letech.
- Kdy 4camping očekává, že se mu investice vrátí.
- Proč bude značku i nadále prodávat konkurence 4campingu.
- Jak letos Výstavu stanů ovlivnily koncerty v Letňanech.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.