Nadějné projekty, z nichž se během chvíle mohou stát úspěšné rychle rostoucí firmy, vznikají i v současné ekonomicky nejisté době. Ve světě začínajících firem navíc stále platí, že krize může být zároveň příležitost. Malé a mladé týmy totiž častěji než velké korporáty dokážou flexibilně reagovat na situaci a přijít s řešením, jak se nejlépe popasovat například s vysokými cenami energií.

S příchodem ekonomických těžkostí se ale změnilo uvažování investorů. Dříve mnohdy stačil skvělý nápad a balík peněz na další rozvoj byl nadosah. V současné době jsou ovšem investoři mnohem opatrnější a více zvažují, kam své peníze investují. A to nejen ve vyspělých startupových trzích, jako jsou USA nebo západní Evropa, ale také u nás ve střední Evropě.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.