Nová továrna společnosti Remoska v Kopřivnici je zatím poloprázdná. V hale nyní běží zkušební provoz, ale do konce příštího roku by tu dělníci měli pracovat ve dvou směnách. Vedení podniku věří, že tou dobou už bude vyrábět ve velkém kuchyňské nádobí pro zavedené nadnárodní korporace. Z moderní linky nebudou sjíždět jen pečicí mísy s logem Remoska, ale převážně pánve, hrnce i elektrospotřebiče jiných známých značek.

„Očekáváme, že značka Remoska se bude na výrobě v tomto areálu podílet maximálně 30 procenty. Zbytek bude výroba pro cizí značky,“ říká Petr Vaněček, výkonný ředitel Remosky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.

Chcete dostávat investiční texty do e-mailové schránky?

Přihlaste se pravidelnému odebírání investičního newsletteru Peníze HN, kde naleznete naše původní analýzy, tipy na dobré čtení nebo glosy analytiků.

newsletter Peníze