Otázka pro marketingové a public relations specialisty: Co byste udělali, kdyby najedou začal klesat zájem o do té doby přirozeně populární značku, na kterou byl upřen zájem většiny publika, které také neváhalo této značce posílat obrovské sumy peněz? A zničehonic by se navíc objevila podobná značka, na kterou se upřely pozornost i finance, a tudíž první značka musí najednou bojovat o větší pozornost, aby udržela přítok peněz, který je pro její přežití klíčový?
Odborná terminologie zná pro takový případ termín rebranding – proměna značky tak, aby byla znovu atraktivní. Jenže jak to udělat, když tou značkou je země ve válce, unavená tvář jejího lídra, který nosí neustále to samé tmavé „válečné“ oblečení?
Ano, tušíte správně, to je dilema, kterému právě teď čelí bojující Ukrajina a její prezident Volodymyr Zelenskyj.
Co se dočtete dál
- Zvládne Západ pomáhat dvěma demokraciím ve válce najednou?
- Jak chce Kyjev přitáhnout větší pozornost?
- Jaká je šance na větší ukrajinský vojenský úspěch?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.