Tvořili úderný tandem na českém mediálním trhu bezmála 25 let. Jaromír Soukup, excentrický mediální podnikatel se zálibou v boxu, moderování a s bohatými vazbami na politiky, a Filip Doubek, uznávaný obchodník a stratég jeho mediální agentury Médea, svého času největší na trhu. Nyní se cesty obou mužů rozcházejí. Opět.

Není to totiž poprvé, co se Doubek ze Soukupových služeb vymanil. Stalo se tak již v roce 2021, když se Soukup přetahoval o vliv nad svou mediální skupinou s čínským partnerem CITIC, reprezentovaným Jaroslavem Tvrdíkem. Tehdy Doubek odešel založit in-house agenturu pro skupinu KKCG miliardáře Karla Komárka. Avšak z dnešního pohledu šlo spíše o krátkodobý taktický manévr z dílny Jaromíra Soukupa, neboť Doubek se po pár měsících do čela Médey vrátil.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč Filip Doubek odchází?
  • Jakou roli v tom hráli noví investoři z Brna?
  • Kdo soupeří o vliv nad mediální skupinou?
  • Kdo se utkal o pohledávku za 400 milionů?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.

Chcete dostávat investiční texty do e-mailové schránky?

Přihlaste se pravidelnému odebírání investičního newsletteru Peníze HN, kde naleznete naše původní analýzy, tipy na dobré čtení nebo glosy analytiků.

newsletter Peníze