Balíkovna bude na prodej, poštu stejně ekonomicky neutáhne. V rozhovoru pro HN to vysvětluje prozatímní šéf České pošty Miroslav Štěpán, který do února šéfoval její pobočkové síti. Státní podnik nyní v rámci transformace jedná hned s několika ministerstvy o tom, které služby by jejich jménem mohl nabízet občanům. Jen tak dokáže ekonomicky přežít.
Co se dočtete dál
- Proč se chce pošta Balíkovny zbavit?
- Jaké služby chce pošta nabízet na svých pobočkách?
- Jaká agenda by mohla přibýt doručovatelům?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.