Balíkovna bude na prodej, poštu stejně ekonomicky neutáhne. V rozhovoru pro HN to vysvětluje prozatímní šéf České pošty Miroslav Štěpán, který do února šéfoval její pobočkové síti. Státní podnik nyní v rámci transformace jedná hned s několika ministerstvy o tom, které služby by jejich jménem mohl nabízet občanům. Jen tak dokáže ekonomicky přežít. 

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč se chce pošta Balíkovny zbavit?
  • Jaké služby chce pošta nabízet na svých pobočkách?
  • Jaká agenda by mohla přibýt doručovatelům?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.