Adam Hőrzenberger už téměř 25 let působí v oblasti logistiky a e-commerce. Posledních pět let pracoval na klíčových manažerských pozicích v Zásilkovně, české přepravní jedničce, jež patří do skupiny Packeta. Naposledy jako technický ředitel. Ve svých 45 letech se pustil do největší výzvy – kývl na nabídku stát se šéfem Balíkovny, logistické služby vyčleněné z České pošty do odštěpného závodu. Ta by se v druhé půlce roku měla překlopit do samostatné akciovky a v plánu je prodat ji, zájem investorů momentálně pošta sonduje. Balíkovna je podle dřívějšího zjištění HN v masivní ztrátě.
Co se dočtete dál
- Jakými kroky se Adam Hőrzenberger snaží otočit Balíkovnu do zisku.
- Proč je Balíkovna v současnosti v masivní ztrátě.
- Jak se plánuje změna cenové politiky pro doručení.
- Jaké inovace a modernizace plánuje nový šéf.
- Jaký je plán na odlišení se od konkurence.
- Jak hodlá Balíkovna zefektivnit své provozní náklady.
- Jakou strategii zvolí po odštěpení od České pošty.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.