Adam Hőrzenberger už téměř 25 let působí v oblasti logistiky a e-commerce. Posledních pět let pracoval na klíčových manažerských pozicích v Zásilkovně, české přepravní jedničce, jež patří do skupiny Packeta. Naposledy jako technický ředitel. Ve svých 45 letech se pustil do největší výzvy – kývl na nabídku stát se šéfem Balíkovny, logistické služby vyčleněné z České pošty do odštěpného závodu. Ta by se v druhé půlce roku měla překlopit do samostatné akciovky a v plánu je prodat ji, zájem investorů momentálně pošta sonduje. Balíkovna je podle dřívějšího zjištění HN v masivní ztrátě.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jakými kroky se Adam Hőrzenberger snaží otočit Balíkovnu do zisku.
  • Proč je Balíkovna v současnosti v masivní ztrátě.
  • Jak se plánuje změna cenové politiky pro doručení.
  • Jaké inovace a modernizace plánuje nový šéf.
  • Jaký je plán na odlišení se od konkurence.
  • Jak hodlá Balíkovna zefektivnit své provozní náklady.
  • Jakou strategii zvolí po odštěpení od České pošty.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.