Na otázku, kdo z přítomných je příslušníkem generace Z, se z desítek rukou zvednou jen dvě. Mezi manažery české pobočky technologické firmy Siemens jich moc není. Vedoucí týmů a oddělení si totiž naopak přišli poslechnout, jak přistupovat k mladším zaměstnancům, aby pracovali co nejlépe a nechtěli z firmy odejít. Siemens se konferencí pro své zaměstnance snaží řešit problém, který se na českém pracovním trhu objevuje stále častěji: že s mladou generací ta starší neumí pracovat.
Co se dočtete dál
- Jak nejlépe příslušníky generace Z zaujmout, aby chtěli do vaší firmy?
- Co je pro mladé zaměstnance důležitější než peníze a kariéra?
- Jak vést příslušníky generace Z, aby pracovali co nejlépe?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist