Na otázku, kdo z přítomných je příslušníkem generace Z, se z desítek rukou zvednou jen dvě. Mezi manažery české pobočky technologické firmy Siemens jich moc není. Vedoucí týmů a oddělení si totiž naopak přišli poslechnout, jak přistupovat k mladším zaměstnancům, aby pracovali co nejlépe a nechtěli z firmy odejít. Siemens se konferencí pro své zaměstnance snaží řešit problém, který se na českém pracovním trhu objevuje stále častěji: že s mladou generací ta starší neumí pracovat.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak nejlépe příslušníky generace Z zaujmout, aby chtěli do vaší firmy?
  • Co je pro mladé zaměstnance důležitější než peníze a kariéra?
  • Jak vést příslušníky generace Z, aby pracovali co nejlépe?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.