Virtuální baterii využívá 22 tisíc zákazníků ČEZ. Ukládání energie vyrobené v létě do zásoby a její využití v zimě je logický a pro řadu domácností s fotovoltaikou finančně výhodný krok bez nejistoty kolem rozdílů cen elektřiny v létě a zimě.

Potenciálně výborný produkt má ale v současné podobě jednu zásadní nevýhodu – špatný přehled o tom, kolik elektřiny má zákazník uloženo a kolik ČEZ celkově zaplatí. Zatím ČEZ Prodej zbytečně straší zákazníky produktu Elektřina pro soláry o tisíce korun vyššími účty.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak velký rozdíl je mezi tím, co ČEZ ukazuje zákazníkům, a skutečnými náklady?
  • Jak se dostat k přesným datům s trochou námahy a počítání?
  • Co na to ČEZ Prodej?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.