Virtuální baterii využívá 22 tisíc zákazníků ČEZ. Ukládání energie vyrobené v létě do zásoby a její využití v zimě je logický a pro řadu domácností s fotovoltaikou finančně výhodný krok bez nejistoty kolem rozdílů cen elektřiny v létě a zimě.
Potenciálně výborný produkt má ale v současné podobě jednu zásadní nevýhodu – špatný přehled o tom, kolik elektřiny má zákazník uloženo a kolik ČEZ celkově zaplatí. Zatím ČEZ Prodej zbytečně straší zákazníky produktu Elektřina pro soláry o tisíce korun vyššími účty.
Co se dočtete dál
- Jak velký rozdíl je mezi tím, co ČEZ ukazuje zákazníkům, a skutečnými náklady?
- Jak se dostat k přesným datům s trochou námahy a počítání?
- Co na to ČEZ Prodej?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.