Plánované zprovoznění první části nové linky pražského metra D v úseku Pankrác – Nové Dvory počátkem roku 2030 se s největší pravděpodobností znovu odsouvá. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže totiž zrušil výběr dodavatele druhé etapy stavby mezi stanicemi Olbrachtova a Nové Dvory.

Není to přitom první problém celého projektu. Podobně stavbu uvedené etapy zhruba za 30 miliard korun zkomplikovalo téměř roční šetření antimonopolního úřadu, který zkoumal, zda vypsané podmínky pro uchazeče nejsou diskriminační.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč antimonopolní úřad zrušil výběr dodavatele druhé etapy stavby?
  • O kolik se kvůli současným problémům zprovoznění nové trasy D oddálí?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.