Stalo se to jistotou, která platí už přes dvacet let. Pokud se kdykoliv zeptáte pražských politiků či šéfů dopravního podniku, kdy bude hotova čtvrtá trasa metra D, vždy zazní odpověď: Za osm let. Nyní ale jak ředitel pražského dopravního podniku Petr Witowski, tak náměstek primátora pro dopravu Adam Scheinherr (Praha sobě) ujišťují: Tento termín skutečně platí.

Před dvěma týdny totiž padlo krátce po sobě několik překážek, jež dokončení dlouho připravované trasy, která má spojit stanici Pankrác na trase C s Písnicí na jihozápadním okraji metropole, bránily. Antimonopolní úřad po více než ročním prošetřování dovolil dopravnímu podniku uzavřít smlouvu na první úsek stavby a ministerstvo dopravy zamítlo námitku na podjatost pražských úředníků, kteří rozhodovali o stavebním povolení.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se