Předloni se z Productboardu stal nejhodnotnější český start-up, když ho investoři v posledním finančním kole ocenili na 1,7 miliardy dolarů. Vsadili velké peníze na úspěšný vývoj jeho softwaru, který používají produktoví manažeři při práci – pomáhá jim porozumět požadavkům od klientů, třídit zpětnou vazbu od uživatelů a přidělovat úkolům priority. Mezi zákazníky Productboardu patří zhruba šest tisíc firem, včetně těch velkých jako Salesforce, VW, Gen Digital, Zoom nebo Microsoft.
Co se dočtete dál
- O jak velkou vlnu propouštění jde.
- Kvůli čemu Productboard propouští.
- Na co do budoucna jeho manažeři sází.
- Co vadí zaměstnancům jednoho z nejúspěšnějších českých start-upů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.