Předloni se z Productboardu stal nejhodnotnější český start-up, když ho investoři v posledním finančním kole ocenili na 1,7 miliardy dolarů. Vsadili velké peníze na úspěšný vývoj jeho softwaru, který používají produktoví manažeři při práci – pomáhá jim porozumět požadavkům od klientů, třídit zpětnou vazbu od uživatelů a přidělovat úkolům priority. Mezi zákazníky Productboardu patří zhruba šest tisíc firem, včetně těch velkých jako Salesforce, VW, Gen Digital, Zoom nebo Microsoft.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • O jak velkou vlnu propouštění jde.
  • Kvůli čemu Productboard propouští.
  • Na co do budoucna jeho manažeři sází.
  • Co vadí zaměstnancům jednoho z nejúspěšnějších českých start-upů.
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.