Před dvěma lety z toho bylo na české mediální scéně velké pozdvižení. Jeden z nejbohatších Čechů, loterijní magnát Karel Komárek, představil své velké plány v mediální branži. Společně se svým byznysovým oblíbencem Jakubem Havrlantem vytvořil mediálně-obchodní skupinu pod značkou Mind2Flo, která se měla stát největším obchodníkem s reklamou na českém trhu.
I díky podpoře Komárkovy mateřské společnosti KKCG měla z trhu rychle vytlačit staré hráče v čele s chřadnoucí Médeou Jaromíra Soukupa. Stejně tak měla díky svým dalším divizím velkým klientům nabízet širokou škálu služeb v oblasti digitálního marketingu a poradenství.
Co se dočtete dál
- Co se děje v Komárkově mediální agentuře?
- Jak s tím souvisí příchod Filipa Doubka?
- Co bude s ambiciózním projektem Mind2Flo?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.