Když se v roce 2007 z Českých drah oddělila nákladní divize, byl u toho i tehdy šestadvacetiletý Tomáš Tóth. Z referenta a projektového manažera se vypracoval do čela představenstva. Za tu dobu taky slyšel od politiků hodně proklamací o podpoře železniční nákladní dopravy, jenže realita je opačná: kamionů přibývá a železnice stagnuje. Změní to až Green Deal, nebo i to bude jen další planý slib?
Co se dočtete dál
- Jak dlouho potrvá přesun zboží ze silnic na koleje.
- Jak to může ohrozit politika.
- A proč ČD Cargo pomalu vyklízí pozice v tuzemsku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.