Když se v roce 2007 z Českých drah oddělila nákladní divize, byl u toho i tehdy šestadvacetiletý Tomáš Tóth. Z referenta a projektového manažera se vypracoval do čela představenstva. Za tu dobu taky slyšel od politiků hodně proklamací o podpoře železniční nákladní dopravy, jenže realita je opačná: kamionů přibývá a železnice stagnuje. Změní to až Green Deal, nebo i to bude jen další planý slib? 

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak dlouho potrvá přesun zboží ze silnic na koleje.
  • Jak to může ohrozit politika.
  • A proč ČD Cargo pomalu vyklízí pozice v tuzemsku.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.