Německý Volkswagen (VW) hodlá v Číně dobýt zpátky ztracené pozice. Už přes rok není nejprodávanější značkou aut na největším trhu světa, na špici ho vystřídal tamní gigant BYD. Na probíhající Auto Show 2024 v Pekingu koncern představuje ofenzivu, která má úpadek na klíčovém trhu zvrátit.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaká je strategie VW v Číně?
  • Čím se chlubí u nového konceptu ID. Code?
  • Jak dlouho bude probíhat cenová válka?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.