V tuzemsku se rozhořel boj o to, které banky budou do budoucna využívat bezmála tři tisíce poboček České pošty pro sjednávání svých finančních produktů a služeb. Jasno by mělo být v průběhu příštího roku, samotná soutěž pak začne nejpozději letos v září.

Pošta chce využít svou pobočkovou síť na maximum: počítá, že její šíři nabídne k využití i státním úřadům, a nevylučuje spolupráci ani s konkurenčními doručovatelskými firmami typu PPL či DPD. Při výběru partnerů však bude hledět primárně na to, jak moc na případné spolupráci vydělá.

„Budu upřímný, vzhledem k nutnosti transformace je pro nás klíčová ekonomická výhodnost, tu řadíme na první místo. Vyhraje ten model, který pro nás bude nejvýnosnější,“ říká v rozhovoru pro HN Martin Vránek, člen představenstva a ředitel finančních služeb České pošty. Prvním krokem bude volba partnera v oblasti bankovních služeb. Aktuální spolupráce s ČSOB podniku ročně přináší vyšší stovky milionů korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč Česká pošta hledá nového partnera pro bankovní spolupráci.
  • Jaké modely spolupráce s bankami přichází v úvahu.
  • Proč vedení České pošty prozatím odmítlo nápad založit vlastní „banku“.
  • O které finanční služby bank se mohou přepážky pošty rozšířit.
  • Kolik investice do nových řešení může stát peněz.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se