V tuzemsku se rozhořel boj o to, které banky budou do budoucna využívat bezmála tři tisíce poboček České pošty pro sjednávání svých finančních produktů a služeb. Jasno by mělo být v průběhu příštího roku, samotná soutěž pak začne nejpozději letos v září.
Pošta chce využít svou pobočkovou síť na maximum: počítá, že její šíři nabídne k využití i státním úřadům, a nevylučuje spolupráci ani s konkurenčními doručovatelskými firmami typu PPL či DPD. Při výběru partnerů však bude hledět primárně na to, jak moc na případné spolupráci vydělá.
„Budu upřímný, vzhledem k nutnosti transformace je pro nás klíčová ekonomická výhodnost, tu řadíme na první místo. Vyhraje ten model, který pro nás bude nejvýnosnější,“ říká v rozhovoru pro HN Martin Vránek, člen představenstva a ředitel finančních služeb České pošty. Prvním krokem bude volba partnera v oblasti bankovních služeb. Aktuální spolupráce s ČSOB podniku ročně přináší vyšší stovky milionů korun.
Co se dočtete dál
- Proč Česká pošta hledá nového partnera pro bankovní spolupráci.
- Jaké modely spolupráce s bankami přichází v úvahu.
- Proč vedení České pošty prozatím odmítlo nápad založit vlastní „banku“.
- O které finanční služby bank se mohou přepážky pošty rozšířit.
- Kolik investice do nových řešení může stát peněz.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist