Jedním z dobrých způsobů, jak zhodnotit vlastní finance, jsou investice do luxusních značek. Luxusní produkty jsou často nedostupné a jejich poptávka převyšuje nabídku, což přirozeně zvyšuje jejich hodnotu. Jako nejzářivější příklad můžeme uvést značku Hermès a její ikonické kabelky Birkin a Kelly. Čekací lhůta na tyto kabelky může být až dva roky, přičemž zájemci často ani nemají možnost výběru barvy nebo materiálu. V jistém směru už jde o sběratelské artefakty. Během čekání na kabelku se navíc jejich cena může až zdvojnásobit.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Co přispívá k vysokým maržím luxusních značek?
  • Proč se očekává růst trhu s luxusním zbožím?
  • Jaké akvizice provádějí velké skupiny jako LVMH a Kering?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.