Když loni v zimě Susan Wojcicki odstupovala z pozice šéfky YouTube, videoportálu, který pro Google koupila a takřka dvě desítky let řídila, napsala i tři důvody, které ji k překvapivému kroku vedly. Chtěla upřednostnit rodinu, své osobní projekty a také zdraví. To se matce pěti dětí bohužel už nevrátilo a na konci minulého týdne ve věku pouhých šestapadesáti let podlehla zvlášť agresivnímu druhu rakoviny.
Do historie internetu Susan Wojcicki vstoupí jak kvůli tomu, že dokázala docenit potenciál YouTube a udržet ho na špičce návštěvnosti, tak proto, že hrála velkou roli v proměně Googlu v hlavní inzertní platformu internetu, a tedy v supervýkonnou mašinu na peníze.
A pak je tu její legendární garáž.
Co se dočtete dál
- - Čím Susan Wojcicki oslovil Google a co v něm dosáhla
- – Jak získala YouTube a udržela ho na špici
- – Čím to, že jí v rychle rostoucí technologické firmě nechybělo technické vzdělání
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.