Ministerstvo dopravy slibuje, že po uplynulém víkendu se zlepší situace na dálnici D1 před Brnem. Kvůli pracím na rozšíření dálnice o pátý a šestý pruh se tam letos běžně tvořily kolony delší než 20 kilometrů.

Zároveň silničáři avizovali, že druhou část oprav maximálně zkrátí. Za termín o dva měsíce kratší si připlatí, ale jen relativně málo. Proč to nešlo takto řešit dřív a taky na jiných kritických místech? Především prý kvůli zvyklostem při zadávání zakázek, které se mění až teď.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se mění přístup státu k soutěžím a termínům?
  • A proč nešlo stavět rychleji už dřív?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.