Do boje o budoucnost železničního mostu pod Vyšehradem se na začátku září vložila další skupina lidí, kteří odmítají jeho zbourání. Nadační fond, zaštítěný jmény podnikatelů Martina Vohánky, Tomáše Bistřického a Jana Barty. V jeho vedení je také známý architekt David Vávra. Situace, kdy do boje se státní Správou železnic vytáhnou i čeští miliardáři, přitom není zrovna obvyklá. Zakladatel firmy Eurowag Martin Vohánka teď HN vysvětlil svoje důvody, proč financuje studii zkoumající možnost opravit původní most ze začátku 20. století. Její finální podobu zřejmě fond zveřejní začátkem října.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik celá studie stála a co z ní plyne.
  • A proč proti rozhodnutí Správy železnic podnikatelé bojují.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.