Měl to být víkend, kdy půjde politiky potkat na každém rohu. Poslední sobota a neděle před krajskými volbami. Šéf ANO Andrej Babiš chtěl mobilizovat voliče ve své tradiční baště, Ústeckém kraji. Jihomoravští lidovci mohli živit šance na udržení pozice hejtmana účastí na největší znojemské akci roku – tamním jubilejním 40. vinobraní. Kvůli hrozícím povodním však většina stran program zrušila.
A byť jde o logický krok, jako by symbolizoval letošní kampaň ke krajským volbám, která se může zapsat do dějin českého politického marketingu několika paradoxy: jako nejkratší, jedna z nejméně nápaditých, a přesto nejúspěšnější ze všech.
Letošní krajské volby proběhnou společně se senátními 20. a 21. září 2024.
Co se dočtete dál
- Kdo letos v kampani vybočil ze zajetých kolejí?
- Proč kampaň ANO nesbírá pochvaly, ale přesto nejspíš uspěje?
- Jak se snaží odrážet útoky ANO strany vládní koalice?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist