Stála necelých pět milionů korun a tajnosti kolem ní jsou větší než při sestavování státního rozpočtu. Analýza o stavu české gastronomie, kterou si zadalo ministerstvo pro místní rozvoj, měla rozhodnout o tom, jak moc má smysl spolupracovat s gastronomickým průvodcem Michelin. A podle výsledků, se kterými se HN seznámily, je potenciál země dost velký, i když v tuto chvíli nevyužitý.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Co se píše v utajované analýze, kterou si MMR zadalo u Michelinu.
  • Které kraje mají „značný“ potenciál.
  • Kdy by se měl vydat český průvodce.
  • Jak by měla vypadat marketingová kampaň s ním spojená.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se