Největší streamovací služba na světě měla k 30. září 282 milionů a 720 tisíc platících zákazníků. Za jediné čtvrtletí získal Netflix pět milionů nových domácností, které platí za sledování hitů, jako jsou seriály Svatba roku, Bridgertonovi či Oškliví nebo nejnovější trhák Tohle nikdo nechce.
Netflixu se za třetí čtvrtletí letošního roku povedlo překonat všechna očekávání finančních analytiků. Daří se i rozvoj reklamního byznysu a ani zdražování či necitlivý marketing předplatitele neodradil. Investoři to v pátek ocenili více než jedenáctiprocentním nárůstem hodnoty firmy. Za posledních 12 měsíců si její akcie polepšily o úctyhodných 115 procent a tržní kapitalizace společnosti je tak rekordních skoro 328 miliard dolarů. Hranici 300 miliard přitom firma znovu zdolala teprve v polovině září. Předtím se nad ni krátce vyhoupla jen v „covidovém“ listopadu 2021.
Co se dočtete dál
- Jak se Netflixu daří získávat nové předplatitele.
- Proč zatím Netflix není úplně spokojený s levnějším předplatným s reklamou.
- Kolik času tráví uživatelé v průměru na Netflixu a proč toto číslo letos neroste.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.