Mezi jejich klienty patří organizátoři závodů formule 1 či fotbalového mistrovství světa. V Česku pak pražská společnost OnSinch spolupracuje například s pořadateli hudebních a filmových festivalů nebo firmami, jež na různé akce shánějí hostesky či catering. Všechny tyto podniky využívají aplikaci, kterou OnSinch vyvíjí a která jim pomáhá s náborem pracovníků, plánováním jejich směn, celkovou kalkulací nákladů nebo následnou výplatou.
Naprostá většina zákazníků softwarové společnosti využívá na jednorázové akce brigádníky, které zaměstnávají na dohodu o provedení práce (DPP). Majitelé firmy OnSinch tak mají díky množství klientů přehled, co se na tomto trhu děje. Pro HN tak popisují, jak nábor brigádníků a pořádání jednotlivých akcí v posledním roce ovlivnila řada regulací, která měla dohodáře přiblížit klasickému pracovnímu poměru a získat od nich víc na pojistném.
Co se dočtete dál
- Jak klienti OnSinch hodnotí přijatou regulaci DPP.
- Přivedla přísnější pravidla zaměstnávání dohodářů OnSinch nové klienty?
- Jaký mají majitelé firmy názor na přísnější pravidla pro placení pojistného.
- Proč regulace DPP výrazně prodražuje pořádání akcí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.