Výsledek prezidentských voleb v USA si troufal odhadnout jen málokdo, jedna věc byla ale jistá předem: jednomu z kandidátů se podařilo překvapit druhého tím, jak jeho marketingová a komunikační strategie zafungovala na voliče, které by nikdo u volebních uren normálně jen tak nečekal.

Marketingové týmy obou kandidátů dělaly neuvěřitelnou práci. Pracovaly 24/7 a obsah, který tvořily pro své kampaně, vynikal nejen objemem vygenerovaného obsahu, ale i jeho viditelností. Peníze, které do kampaní přitekly, překonávají rekordy. Jeden tým však přišel s nečekanou strategií. Probudil vášeň u těch, kteří možná ani příliš detailně nerozumí tomu, jak přesně volební systém v USA funguje. Ovšem hodnoty, které jim jejich kandidát předhazuje na volebních eventech, s nimi rezonují natolik, že se nemohou nezúčastnit.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč se jednomu z marketingových týmů mohlo vyplatit zaměření na dosud neangažované voliče?
  • Co vypovídají data o voličích s nižšími příjmy?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.